آوینای خوشگلمونآوینای خوشگلمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان آرزومامان آرزو، تا این لحظه: 38 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
بابا بهرامبابا بهرام، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

ترنم زندگیمون آوینا

چهار ماهگی آوینای نازنینم

1394/11/15 16:29
نویسنده : مامان آرزو
516 بازدید
اشتراک گذاری

آوین

این کالسکه عروسک دختر عمو ثناست ولی داد عروسک

من توش بشینه فدای چشات بشم شکلاتم

اینم دختر عمو ثنا با آوینای خوشگلم

شیطون بلای من تو بغل خرسی

فدای صورت خوشگلت بشم عزیز مامان اولین باری که این

حالت هستی آوینای من نصف شبها خلاقیت از خودش

نشون میده فندوق من

آوینا جان خوشگلم اصلا شبها نمی خوابی اینجا من دیگه

خیلی خوابم اومد شما رو دادم تا یکم هم بابایی نگهت داره

پا شدم ساعت6صبح بود وقت سر کار رفتن بابایی دیدم

شما بغل بابایی هستی و بابا بهرام هم همینطوری

خوابش برده.

فدای اون دستهای خوشگلت بشم دیگه شرح نمی دهم

بلد نیستم گلمات رو در وصف دستهای زیبایت بگم

فدای اون صورت ماهت بشمبوس

آوینای ناز و زیبایم زیباترین هدیه خداوند به بنده حقیرش.

به خودش میسپارمت خدا همیشه تنت رو سالم نگه داره

عزیز مادر ناز گلم.وقتی من تو مهد کودک کار میکردم و

موقعی که نگرانی مامانها به بچه هاشونو میدیدم تو

دلم میگفتم اینها هم دیگه شورشونو در آوردن بچه هست

دیگه ولش کن بزرگ میشه چرا این همه نگرانند البته اون

موقع عزیز من خبری ازش نبود.حس مادری نداشتم.

نمیدونستم این هدیه های خدا با چه زحمتی بزرگ میشن.

الان که شما رو دارم دیوانه توام عاشقتم میمرم برات

شبم آوینا.روزم آوینا.زندگیم آوینا.فکرم.ذکرم.دعایم.آرزویم

آویناست.دیوانه وار دیوانه وار دیوانه وار دوستت دارممحبت

پسندها (2)

نظرات (0)