آوینای خوشگلمونآوینای خوشگلمون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان آرزومامان آرزو، تا این لحظه: 38 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
بابا بهرامبابا بهرام، تا این لحظه: 41 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

ترنم زندگیمون آوینا

سه ماهگی دختر نازمون

1394/10/5 0:25
نویسنده : مامان آرزو
414 بازدید
اشتراک گذاری

آوینای من.زندگیم.17آذر 3 ماهه شدی یکم شیطون شدی

دل من و بابایی رو می بری این روزا سرت رو بر میگردونی

این طرف و اون طرف خیلی ناز شدی.قربون دست و پاهات

برم که همش در حال تکون دادنی شب ها تا ساعت 3 و 4

بیداری و به سخت میخوابی ولی با اصرار مامانی

به زور میخوابیبوس

آوینای عزیزم سه ماهگیت مبارک ایشالله صد سال

به سلامتی زندگی کنیمحبت

niniweblog.com

niniweblog.com

اینجا هم آماده شده بودیم بریم خونه آتا جون

niniweblog.com

اوینای عزیزم خرابکاری کردی شدیدا منم با بابایی

بردیمت حموم تمیزت کردیم مثل دسته گل شدی

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

niniweblog.com

عزیز دلم از خدا میخوام تنت همیشه سالم و لبت

همیشه خندون باشه

پسندها (2)

نظرات (2)

نويسنده : مامان كژال
5 دی 94 11:08
دوست خوبم من در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم لطف می کنید به من رای بدهید . فقط با موبایلت کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کن ممنونت می شم .
مــــامــــانی
8 دی 94 18:03
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن